17 Nisan 2010 Cumartesi

el elin aynasıdır


Meraklı komşu Mahsune Teyze! (Berna Konur) ve ben




Yapımcı Saba Senem Turgut ve ben



İlk kez "el elin aynasıdır" diyen insanların ataları Çatalhöyük buluntularının obsidiyen aynası gibi parlak yüzeylerde kendi yansımalarını farketmişler, bundan daha da önce, bebekliklerinde ilk ellerini keşfetmişler, ellerin karşılıklı iken ayna yansıması gibi heyecen veren duruşlarını da. Bu farkındalıkların üzerine kendimizi tanımanın en önemli dersini çıkarmışlar, yani atasözünün söylediğini.
Kendimi en iyi tanımanın yolunun beni ellerin söylemesinden geçtiğini biliyorum. En sağlıklı sonuçta ulaştığım kişi sayısının çokluğu ile doğru orantılı. Anadolu Medeniyetleri Müzesi sergisi gibi, TRT Ankara Radyosunun Kıyıdan Köşeden Programına konuk olup Mahsune Teyze ile söyleşmek de çok sayıda kişiye ulaşmama yaradı. Gelişmeme büyük katkı sağladı.
Canlı yayın heyecanımı yenebilmem için program yapımcısı arkadaşım beni öyle yüreklendirdi ki, sonunda onlarla bu kardeş yakınlığı fotoğrafları dahi çektirdim. Onlar benim yeni dostlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder